Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků
Zboží přehledné, překvapila mě rychlost dodání čínských kamer a jejich kvalita. Snad až na absenci češtiny u některých produktů, ale s tím se člověk smíří. Pořád lepší než kupovat na Ali.
Martin
Zboží skladem neměli, ale přesto nabídli vhodnou alternativu. Možná dobře že tak. Otočné kamery Escam super, mohu jen doporučit i díky onvifu
Luboš
Zbozi objednano v pondeli, doruceno az ve stredu. Ale chapu ze za dopravce obchod nemuze. Alespon ze PPL byla zadarmo
Jaruška
Dají se vykomunikovat zajímavé cenové podmínky. Za mě dobrý a díky za technickou pomoc při oživování
Štefan
Vážení zákazníci,
jistě jste zaregistrovali celkové problémy s dopravou a výrobou určitých součástek, komponent či celých zařízení. I my se s touto nepříjemnou situací potýkáme a každý den řešíme opožděné dodávky na sklad, navýšení cen materiálů, někde dokonce zastavení výroby u určitých komponent.
Oficiální zpráva od dodavatelů:
Proč náklady na dopravu stále rostou? . Vypuknutí pandemie COVID-19, lidé tráví více času doma, takže poptávka po elektronice a výrobcích pro domácnost stále roste, náklady jsou v přístavu nevyřízeny. . COVID-19 bylo infikováno velké množství přístavních dělníků a účinnost jejich operací byla vážně snížena. Odstraňování námořního nákladu po příjezdu do cílového přístavu podporuje
napětí v kontejnerech, což zase vede k tomu, že přepravní společnosti nejsou schopny shromáždit dostatečné množství zboží vyváženého ze zahraničí do Číny, zhoršuje se stav přístavu. Méně kontejnerů do Číny. Prázdné kontejnery používané pro čínský vývoz jsou ve stavu extrémního nedostatku. . Dne 23. března způsobilo téměř týden trvající ucpání Suezského průplavu vážné nevyřízené množství lodí bez přistání a bez nové objednávky, což dále ovlivnilo zpětný tok kontejnerů. . Přepravní společnosti využívají epidemie ke zvýšení zisku. U moře Podle globálního indexu nákladní dopravy se celosvětová sazba nákladní nákladní dopravy začala od ledna 2020 prudce zvyšovat. V současné době se náklady na dopravu zvýšily 3–4krát. Blokování Suezského průplavu bude mít dopad na všechny země na euroasijském kontinentu a také na celý svět. Zhoršuje to fungování globálních kontejnerů. Incident se stal důvodem pro zvýšení cen přepravní společnosti. Pokud nelze vyřešit otřesy kontejnerů a zadržení lodí, bude v této fázi pokračovat vzácná vysoká přepravní sazba.